dijous, 16 de juny de 2011

Tornem a la Tele


El proper dilluns dia 20 de juny a les 22h, Aitana actuarà, en directe, al programa ENCONTRES de Canal 9 Dos, acompanyada de Dani Flors a la guitarra elèctrica, César Murillo a la guitarra acústica i Enric Murillo als teclats, interpretant la cançó que dona nom al seu disc "Cants d'amor i primavera" i un parell més del nou projecte que ara prepara. Al llarg del programa també ens contarà algunes coses sobre la seua música i properes actuacions.

¿Que es Encontres?
El plató d'Encontres serà, cada setmana, el lloc de reunió i conversa dels creadors valencians. En front de les càmeres, expressaran i intercanviaran experiències i punts de vista sobre les seues creacions i sobre l'actualitat de la cultura valenciana, espanyola i europea.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Aitana, me encantaron tus canciones; te escuché y vi, por vez primera, ayer en Encontres. ¡Qué bonita voz! Armonizas dulzura y vitalidad, sientes lo que cantas y cantas lo que sientes. Te deseo mucho éxito, y que más personas puedan conocerte y disfrutar de tu música. Un saludo desde Alicante, Luis.

Aitana Ferrer ha dit...

Muchas gracias Luis, me alegra que me hayas encontrado y ojalá más gente haya podido escuchar nuestra propuesta musical, hacemos lo que podemos para difundir-la. Espero que puedas disfrutar de algún directo. De momento esta casi seguro que participaremos en un festival en Tavernes de la Valldigna y en breve actualizaremos la web con más información. Te invito a pasar por aqui siempre que quieras y asi ves que estamos organizando. Un saludo

Aitana